PL 55 (Sentnerikuja 2), 00441 Helsinki
toimisto(at)tieyhdistys.fi
etunimi.sukunimi(at)tieyhdistys.fi

Uutisia

12.08.2016: Yksityisteiden rahoituksen aallonpohjasta noustaisiin, jos liikenne- ja viestintäministeriön budjettiehdotus toteutuisi
Suomen Tieyhdistyksen mielestä yksityisteiden rahoitus on menossa ainakin oikeaan suuntaan. Jotta laaja yksityistieverkko kalliine siltoineen saataisiin pidettyä asiallisessa kunnossa, olisi rahoitustarve lähempänä 20 miljoonaa euroa. Verrattuna edellisen vuoden 8 miljoonaan euroon on rahoituksen suunta ainakin oikea.

13.06.2016: Transport Research Finland pidettiin ensimmäistä kertaa
Ensimmäinen suomalaista korkeakouluissa tehtävää väylätutkimusta esitellyt konferenssi pidettiin Tamperetalossa 1.6.2016. Tapahtuma syntyi tarpeesta saada alalla tehtävä huippututkimus laajalti esille yleisölle, joka ei osaa sitä alan journaleista ja tutkimusseminaareista etsiä.

09.06.2016: Lisärahoitusta maanteille 163 miljoonaa euroa
Vuosille 2017-2019 on osoitettu perusväylänpitoon 364 miljoonan euron lisärahoitus. Yksityisteiden parantamiseen kohdennetaan 30 milj. euroa.

03.06.2016: Mitalisadetta Tieyhdistyksen vuosikokouksessa
Tieyhdistyksen hallitus on myöntänyt ansiomerkkejä Suomen tieolojen hyväksi tehdystä työstä. Ansiomerkit jaettiin 2.6. yhdistyksen vuosikokouksessa.

YTU 2016 kansi
TL 4-16 kansi

01.08.2016: Sähköä ja pilveä
Suomen Tieyhdistys järjesti kaksivaiheisen Tieisännöinnin tehostaminen -koulutuksen kesän korvalla Keski-Suomessa. Kurssin tarkoituksena oli tabletin, sen sovellusten ja somen käyttö tieisännöinnin tehostamisessa

18.04.2016: Tieisännöitsijöiden alueelliset neuvottelupäivät
Suomen Tieyhdistys järjesti meille TIKO-tieisännöitsijöille seitsemällä eri paikkakunnalla neuvottelupäivä-nimellä kulkevan tapahtuman. Itse osallistuin Varkauden tapahtumaan

25.02.2016: Yksityisteiden talvipäivä
Suomen Tieyhdistyksen talvipäivän esitelmiä kuulemaan oli saapunut sankka joukko asiasta kiinnostuneita.

» Blogiarkisto
banner_autojatieforum