PL 55 (Sentnerikuja 2), 00441 Helsinki
etunimi.sukunimi(at)tieyhdistys.fi

Uutisia

30.11.2016: Alueelliset yksityistiepäivät- kiertue 6.2.2017 - 15.3.2017
Alueelliset Yksityistiepäivät järjestetään joka toinen vuosi. Vuonna 2017 tilaisuus pidetään 15 paikkakunnalla ympäri Suomea.

11.11.2016: Miten liikenteen päästövähennystavoitteet saavutetaan?
Asiaa puitiin eduskunnan liikenne- ja viestintävaliokunnan sekä Auto- ja Tieforumin yhdessä järjestämässä Liikennesektori ja päästövähennykset -seminaarissa 10.11.2016.

27.10.2016: Suomen Tieyhdistys ry:n lausunto maakuntalaista
Tienpito ei noudata tulevien maakuntien rajoja. Maakuntauudistuksessa pitää pystyä turvaamaan verkon yhtenäisyys, kunto ja ennen kaikkea turvallisuus. Rahoitus pitää pystyä säilyttämään riittävällä tasolla, jotta verkon pääoma-arvo säilyy. Myös tienpidon osaaminen ja kehittäminen on turvattava muutoksessa.

05.10.2016: Vuoden Tieisännöitsijä
Vuoden Tieisännöitsijä 2017 on Ilkka Pietiäinen.

TL 5-16 kansi

08.11.2016: Pohjois-Karjalan tieisännöitsijät tapasivat
Huhtikuisessa TIKO-tieisännöitsijöiden aluetapaamisessa Suomen Tieyhdistyksen Jaakko Rahja ehdotti, että tieisännöitsijät kokoontuisivat uudemman kerran syksyllä.

01.08.2016: Sähköä ja pilveä
Suomen Tieyhdistys järjesti kaksivaiheisen Tieisännöinnin tehostaminen -koulutuksen kesän korvalla Keski-Suomessa. Kurssin tarkoituksena oli tabletin, sen sovellusten ja somen käyttö tieisännöinnin tehostamisessa

18.04.2016: Tieisännöitsijöiden alueelliset neuvottelupäivät
Suomen Tieyhdistys järjesti meille TIKO-tieisännöitsijöille seitsemällä eri paikkakunnalla neuvottelupäivä-nimellä kulkevan tapahtuman. Itse osallistuin Varkauden tapahtumaan