Yksityisteiden Talvipäivä Lahdessa

Ståhlberginkatu 4 B Lahti

7.2.2018

Valtakunnallinen Yksityisteiden Talvipäivä helmikuussa Lahdessa

Tilaisuus järjestetään toista kertaa. Koko päivän tilaisuus pidetään keskiviikkona 7.2 alkaen klo 9 (tervetulokahvi 8.30) koulutuskeskus Salpauksen tilassa Wanha teatteri, osoitteessa Ståhlberginkatu 4 B.

Tilaisuus tarjoaa ajankohtaista tietoutta mm. yksityistielain uudistuksesta, kuolonkolareista yksityisteillä, valtion rahoitustuesta, roudasta ja kelirikosta, rumpujen jäätymisestä, yksityistieliittymistä ja muutama tärppi talvihoidosta. Kysymyksille ja keskustelulle on aikaa! Tule kuulemaan ja kyselemään, myös poliisin toiminnasta yksityistiellä! Yksityisteiden Talvipäivän OHJELMA löytyy täältä.

Yksityisteiden Talvipäivä on osa viereisessä Urheilu- ja Messukeskuksessa pidettävää kansainvälistä tapahtumaa Talvitiepäivät–Winter Road Congress 2018. Sen järjestävät Liikennevirasto, Lahden kaupunki, ELY-keskus, Pohjoismaiden tie- ja liikennefoorumi PTL ja Suomen Tieyhdistys. Yksityisteiden Talvipäivän ohjelmassa iltapäivällä on myös tutustuminen Talvitiepäivien tiealan kone- ja laitenäyttelyyn sekä kunnossapidon työnäytöksiin Urheilu- ja Messukeskuksen edustalla.

Yksityisteiden Talvipäivä on tarkoitettu erityisesti

·        tiekuntien hoitokunnalle ja yksittäisille osakkaille

·        kuntien toimihenkilöille ja tielautakuntien jäsenille

·        yksityisteiden käyttäjille – metsäyhtiöt, elintarviketeollisuus, sorafirmat, hevostallit jne.

Varaa aika heti kalenteriisi ja ilmoittaudu 26.1 mennessä osoitteessa www.talvitiepaivat.fi

Osallistumismaksu on 94 euroa (sis. alv) ja 78 euroa/hlö (sis. alv), jos maksaja on Suomen Tieyhdistyksen jäsen (jäsenetu alkaa heti liittymisen jälkeen). Hintaan sisältyy: tulokahvi, lounas, asiantuntijaluennot ja –neuvonta, esitelmäaineisto ja kassi. Huomaa, että tilaisuuden päätteeksi läsnäolevin kesken arvotaan lumikola!

Osallistumismaksu laskutetaan. Parkkipaikkoja on viereisen jäähallin läheisyydessä.

Tervetuloa Lahteen 7.2.2018!

Yksityisteiden Talvipäivän OHJELMA löytyy täältä ja ILMOITTAUTUMINEN tältä sivulta.