Kultaisen ansiomerkin saaneet pääsevät jatkossa yhdistyksen tapahtumiin ilmaiseksi

Suomen Tieyhdistyksen hallitus päätti 5.6.2017 pitämässään kokouksessa antaa yhdistyksen kultaisen ansiomerkin saaneille elinikäisen oikeuden osallistua yhdistyksen tapahtumiin ilmaiseksi. Kultainen ansiomerkki edellyttää erityisiä henkilökohtaisia ansioita, joilla henkilö on edesauttanut tieliikenteen asemaa Suomessa tai kansainvälisesti. Merkin myöntää Suomen Tieyhdistyksen hallitus.

Haluamme, että kultaisen ansiomerkin saaneet tiealan ammattilaiset tulevat jatkossakin tapahtumiimme. Usein tapahtumiin osallistuminen jää eläköitymisen myötä, mutta haluamme nähdä näitä pitkän linjan kokeneita ammattilaisia tapahtumissamme myös tämän jälkeen. Tie- ja liikenneala tarvitsee kerroksellisuutta ja on hienoa, jos tapahtumamme toisivat yhteen niin opiskelijat, alan ammattilaiset kuin eläkeläisetkin, toteaa Nina Raitanen Suomen Tieyhdistyksen toimitusjohtaja.