Yksityisteiden lossipäivä

Hovintie 224 Anttola

18.4.2018

21 tiekunnalla on vastuullaan yksityisteiden ohella lossi. Tällaisen lossitiekunnan kustannus-, työnantaja- ja turvallisuustaakka on varsin suuri. Niinpä tarve uuden tiedon saantiin ja keskinäiseen kokemusten vaihtoon on ilmeinen.

Ensimmäistä kertaa järjestettävä Yksityistielossit-neuvottelupäivä on tarkoitettu lossitiekuntien vastuunkantajille, lossikunnille sekä niille, joiden intressinä on kehittää saariin tapahtuvaa yksityistieliikennettä. Kustakin lossitiekunnasta kutsutaan 1-2 osanottajaa ja muutoin kokonaismäärä on rajoitettu noin 60 osanottajaan. Neuvottelupäivän järjestävät Suomen Tieyhdistys ja Saaristoasian neuvottelukunta.

Neuvottelupäivä pidetään keskiviikkona 18.4.18 Mikkelissä Hotelli Anttolanhovissa osoitteessa Hovintie 224 Anttola. Ohjelma alkaa aamukahvilla 9.15 ja päättyy klo 16.00.

Osanottajille neuvottelupäivä ohjelmaan merkittyine tarjoiluineen maksaa 50 €/hlö, mutta lossitiekunnan 1-2 edustajalle ja luennoitsijoille päivä on maksuton. Siitä suurin kiitos SANK:lle.Osanottomaksun Tieyhdistys laskuttaa aikanaan.

Mahdollisen yöpymisen kukin osanottaja varaa ja maksaa itse suoraan Anttolanhovista p. 030 4575 200, sales(at)anttolanhovi.fi, www.anttolanhovi.fi

Ryhmäilmoittautumiset suoraan sähköpostiin tanja.pietarila-juntunen@tieyhdistys.fi

Ilmoittautuminen tällä lomakkeella viimeistään 6.4.2018

Yksityisteiden lossipäivän alustava ohjelma on täällä.