Yksityisteiden Puuinfra -hanke siltatiedon tuottajana ja puunkäytön edistäjänä - Webinaari

8.12.2021 09:00 - 8.12.2021 11:00

Tervetuloa kuuntelemaan, millaisia tuloksia yksityisteiden silloista hankkeella on kerrottavana. Kuinka paljon Suomen yksityistieverkolla on siltoja ja mikä niiden kunto mahdollisesti on? Mistä materiaalista sillat on rakennettu ja millaiset ovat puunkäytön mahdollisuudet? Lisäksi saamme tietoa puusillan kunnostamisesta ja miten Puusillat Ideakilpailu integroitui osaksi ammattikorkeakoulun opetusta ja millaisia tuotoksia oppilasryhmät saivat aikaiseksi.

Paikan päällä on asiantuntijoita Suomen metsäkeskuksesta ja Suomen Tieyhdistyksestä sekä toimialan yrityksistä.

Ilmoittaudu webinaariin 5.12.2021 mennessä. Ilmoittautuneille lähetetään ohjeet osallistumista varten tilaisuutta edeltävänä päivänä sähköpostitse. Tilaisuus on maksuton!

Tervetuloa!

Timo Pisto                                                Simo Takalammi