Tieyhdistyksen yksityistiepalvelut

Tieyhdistys toimii yksityisteiden ja niiden tiekuntien valtakunnallisena edunvalvojana ja opastajana. Tieyhdistyksen jäseninä olevat tiekunnat saavat lisäksi monipuolisia jäsenpalveluja. Puhelinneuvonta jäsenille on palveluista ehkä kysytyin ja kiitetyin.

Yksityistieasioista voi kysyä neuvoa soittamalla maailman ainoaan yksityistieasioiden neuvontapuhelimeen 0200 345 20. Puhelimessa neuvontaa saa arkisin klo 9-18. Yhteyttä voi ottaa myös omaan kuntaasi, valtionapuasioissa ELY-keskukseen tai tieisännöitsijään, joiden yhteystiedot löytyvät klikkaamalla viereistä banneria. Tieisännöitsijät ovat yrittäjiä, joten laajemmat selvitykset ja muut toimeksiannot ovat maksullisia.

Tieyhdistyksen toimistolla erityisasiantuntija antaa neuvontapalvelua Suomen Tieyhdistyksen jäsenille. Neuvonta tapahtuu puhelimitse tai sähköpostitse. Puheluun tai sähköpostiin vastataan lähtökohtaisesti viiveettä, mutta joskus se vie pari, kolme päivää ja loma-aikoina (mm. koko heinäkuu) enemmänkin.

JÄSENPALVELUMME

Jos tiekuntanne ei vielä ole Tieyhdistyksen jäsen, kannattaa liittyä heti! Jäsentiekunnat saavat helposti jäsenmaksunsa verran etuja alkaen If Vahinkovakuutusyhtiön tiekuntavakuutuksien jäsenalennuksista ja muista yhdistyksen jäseneduista.

Jäsenyyshakemuksen jättäminen käy vaivatta täyttämällä Yksityistiekunnan liittymislomake täällä