Yksityistiet

Tieyhdistys toimii yksityisteiden ja niiden tiekuntien valtakunnallisena edunvalvojana ja opastajana. Tieyhdistyksen jäseninä olevat tiekunnat saavat lisäksi monipuolisia jäsenpalveluja. Puhelinneuvonta jäsenille on palveluista ehkä kysytyin ja kiitetyin.

Tieyhdistyksen toimistolta annetaan neuvontaa Suomen Tieyhdistyksen jäsenille. Neuvonta on puhelinneuvontaa. Palvelu perustuu takaisinsoittoon. Takaisin soitetaan tyypillisesti samana päivänä. Joskus tämä voi viedä muutaman päivän ja loma-aikoina enemmänkin. Heinäkuun ajan jäsenten puhelinneuvonta on kiinni.

Muut kuin yhdistyksen jäsenet voivat kysyä neuvoa soittamalla yksityistieneuvontapuhelimeen 0200 345 20 (0,92 €/min + pvm). Puhelimitse neuvontaa saa arkisin klo 9-17. Yhteyttä voi ottaa myös omaan kuntaan, valtionapuasioissa ELY-keskukseen tai tieisännöitsijään, joiden yhteystiedot löytyvät klikkaamalla viereistä banneria. Tieisännöitsijät ovat yrittäjiä, joten laajemmat selvitykset ja muut toimeksiannot ovat maksullisia.

Jäsenpalvelumme tiekunnille

Jos tiekuntanne ei vielä ole Tieyhdistyksen jäsen, kannattaa liittyä heti! Jäsentiekunnat saavat helposti jäsenmaksunsa verran etuja:

Tiekunta, liity jäseneksi