Neuvontapalvelut

Puhelinneuvonta jäsenille numerosta: 040 730 9266 (takaisinsoitto)

Tiyhdistyksen toimistolla annetaan neuvontaa Suomen Tieyhdistyksen jäsenille.Neuvonta on asiantuntijaneuvontaa ja yksityistielain tulkintaa. Neuvontaa antaa Tieyhdistyksen asiantuntija.  Palvelu perustuu takaisinsoittoon. Soitettuasi meille numerosi jää muistiin, sinun ei tarvitse jättää viestiä. Asiantuntijamme soittaa  takaisin useimmiten jo samana päivänä, mutta tyypillisesti viimeistään seuraavana päivänä toimistoaikana.  Joskus tämä voi viedä muutaman päivän ja  loma-aikoina  enemmänkin. Jäsenten yksityistieneuvonta ei palvele kesällä heinäkuussa.

Puhelinneuvonta ei jäsenille 0200 345 20 (0,92 €/min + pvm

Muut kuin yhdistyksen jäsenet voivat kysyä neuvoa soittamalla neuvontapuhelimeen 0200 345 20 (0,92 €/min + pvm). Puheluihin vastaavat Tieyhdistyksen kouluttamat, kokenneet puhelinneuvojat, jotka ovat kaikki myös tieisännöitsijäkoulutuksen käyneitä. Puhelimessa neuvontaa saa arkisin klo 9-18.

Muu neuvonta

Neuvoa voit saada yksityistieasioissa myös ottamalla yhteyttä omaan kuntaasi, valtionapuasioissa ELY-keskukseen tai tieisännöitsijään, joiden yhteystiedot löytyvät klikkaamalla viereistä banneria. Tieisännöitsijät ovat yrittäjiä, joten laajemmat selvitykset ja muut toimeksiannot ovat maksullisia.

Liittyvät henkilöt