Neuvontapalvelut

Puhelinneuvonta jäsenille numerosta: 040 730 9266 (takaisinsoitto)

Tieyhdistyksen toimistolta annetaan neuvontaa Suomen Tieyhdistyksen jäsenille. Neuvonta on asiantuntijaneuvontaa ja yksityistielain tulkintaa. Neuvontaa antavat Tieyhdistyksen asiantuntijat. Mikäli soittoosi ei heti vastata, numerosi jää muistiin, eikä sinun tarvitse jättää viestiä. Asiantuntijamme soittaa  takaisin useimmiten jo samana päivänä, mutta tyypillisesti viimeistään seuraavana päivänä toimistoaikana. Takaisinsoitto ei tule kuitenkaan numerosta 040 730 9266, vaan asiantuntijan numerosta. Joskus tämä voi viedä muutaman päivän ja loma-aikoina enemmänkin. Jäsenten yksityistieneuvonta ei palvele kesällä heinäkuussa, eikä joulunaikaan 22-31.12. välisenä aikana.

Puhelinneuvonta ei-jäsenille 0200 345 20 (0,92 €/min + pvm)

Muut kuin yhdistyksen jäsenet voivat kysyä neuvoa soittamalla neuvontapuhelimeen 0200 345 20 (0,92 €/min + pvm). Puheluihin vastaavat Tieyhdistyksen kouluttamat, kokenneet puhelinneuvojat, jotka ovat kaikki myös tieisännöitsijäkoulutuksen käyneitä. Puhelimitse neuvontaa saa arkisin klo 9-18.

Muu neuvonta

Neuvoa voit saada yksityistieasioissa myös ottamalla yhteyttä omaan kuntaan, valtionapuasioissa ELY-keskukseen tai tieisännöitsijään, joiden yhteystiedot löytyvät klikkaamalla viereistä banneria. Tieisännöitsijät ovat yrittäjiä, joten laajemmat selvitykset ja muut toimeksiannot ovat maksullisia.

Liittyvät henkilöt