Tieisännöinti

Tieisännöitsijöiden neuvottelupäivä 2018

Pidettiin 7.11.18 Tampereella. Esillä oli uusi laki ja lyhyesti myös uudet yksiköinnin suositukset ja henkilötietodirektiivi sekä muita yhteisiä asioita. TIKO kehitysosuuskunnan kokous oli iltapäivän lopuksi. TIKO-tieisännöitsijöiden neuvottelupäivän luentoaineistosta on lakiaineisto täällä ja tietosuoja-asetuksen aineisto täällä.

Seuraava neuvottelupäivä on näillä näkymin syksyllä 2019.

Tieisännöitsijöiden neuvottelupäivä 2017

Pidettiin 1-2.11.17 Varalan urheiluopistolla Tampereella. Läsnä oli vajaat 80 tieisännöistjää. Keskiviikkona 1.11 oli TIKO kehitysosuuskunnan hallituksen kokous ja osakkaiden vuosikoukous sekä puhelinneuvojien tapaaminen. Torstaina 2.11 oli kaikkien TIKO tieisännöitsijöiden tapaaminen.

Neuvottelupäivässä sovittiin, että aineistoa ei nyt laiteta tälle sivustolle. Aineistosta pääosa on toimitettu kaikille tieisännöitsijille sähköpostitse.

Tieisännöistijöiden neuvottelupäivä 2015

Pidettiin 8.10.15 Jyväskylässä. Osa pidettyjen esitysten kalvoista seuraavassa;

ELY- katsaus Paavola Yhteiset suositukset Hämäläinen Rumpurakenteiden ympäristö Eloranta Metsätiekatsaus Greis

Vahingoista yksityisteillä Hämäläinen Vakuutusasiaa IFltä Nieminen

Tieisännöitsijöiden neuvottelupäivä 2014

Neuvottelupäivä pidettiin 1.10.2014 Tampereella.

Esitykset pdf-muodossa: Neuvottelupäivän avaus   Jaakko Rahja, Paikkatiedon hyödyntäminen tiehankkeissa; tabletti työkoneena   TI Hannele Karhu

Yksityistietoimitus Jyrki Virtala Maanmittauslaitos, Tieisännöitsijän työn tehostaminen TI Kari Äikäs Osa I ja  Osa II

Yksityistielain uudistus Esko Hämäläinen