Yksityistietapahtumat ja -koulutus

Tietoa lähitulevaisuudessa olevista tapahtumista ja koulutuksista löydät etusivun tapahtumakalenterista.

Webinaarit

Suomen Tieyhdistys järjestää webinaariluentoja yksiyisteihin liittyvistä aiheista. Jokainen yksittäinen luento sisäältää yhden yksityisteihin liittyvän osa-alueen. Luennot kokoavat kaikki yksityisteistä kiinnostuneet uusimman tiedon äärelle. Alan parhaat asiantuntijat jakavat tietoaan ja vastaavat ajankohtaisiin kysymyksiin.

Yksityistiekoulutus

Tieyhdistys järjestää myös monia ns. räätälöityjä yksityistiekursseja kunnille, yrityksille ja muille toimijoille. Niiden sisältö muokataan kulloiseenkiin tarpeeseen sopivaksi. ota yhteyttä toimistoon, jos olet tällaisesta kiinnostunut.

Hinnasto verkkokoulutukselle:

• Kokopäivän Yksityistiekoulutus verkossa omalle ryhmälle  900 €+24 % alv (jäsenhinta 650 € +24 % alv)
  • Puolen päivän Yksityistiekoulutus verkossa omalle ryhmälle 500 € +24 % alv (jäsenhinta 350 € +24 % alv)
  • Yksityistieluento 1 tunti verkossa omalle ryhmälle 200 €+24 % alv (jäsenhinta 100 €+24 % alv)

Alueelliset Yksityistiepäivät

Alueelliset yksityistiepäivät pidetään joka toinen vuosi. Tapahtuma järjestetään 13-14 paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Seuraavan kerran Alueelliset yksityistiepäivät järjestetään vuonna 2025.

TIKO-tieisännöitsijäkoulutus

Yksityisteiden tieisännöitsijä on kansainvälisestikin ainutlaatuinen osaaja. Suomi on ainoa maa, jossa heitä toimii. Ensimmäiset isännöitsijät valmistuivat vuonna 2003. Koulutuksesta ja hakemisesta löytyy tietoa Tieyhdistyksen sivuilta.

Yksityistiekorkeakoulu

Yksityistieasioiden korkeakoulu on tarkoitettu kunnan, valtion, yrityksen tms. yhteisön toimihenkilölle, joka haluaa syventää tai laajentaa omaa yksityistieosaamistaan tai henkilölle, joka tarvitsee yksityistieosaamista omassa työssään. Termi korkeakoulu ei tarkoita, että osanottajan pitäisi olla etukäteen perehtynyt yksityistieasioihin. Liikkeelle lähdetään perusteista.

Seuraava Yksisityistiekorkeakoulu alkaa 3.9.2024. Haku on avoinna 31.5.2024 saakka. Täytä hakulomake >>

TIKO-tieisännöitsijöille järjestetään vuosittain neuvottelupäivät. Muita vakiintuneita tapahtumia ovat joka toinen vuosi pidettävä Yksityisteiden Talvipäivä Talvitiepäivien yhteydessä  sekä Yksityisteiden lossipäivä yhdessä Saaristoasiain neuvottelukunnan kanssa.