Yksityistietapahtumat ja -koulutus

Tietoa lähitulevaisuudessa olevista tapahtumista ja koulutuksista löydät etusivun tapahtumakalenterista.

LIVE Verkkoluennot

Kaikki mitä olet ikinä halunnut tietää yksityisteistä!

Suomen Tieyhdistys järjestää webinaariluentoja yksiyisteihin liittyvistä aiheista.  Kokainen yksittäinen luento sisäältää yhden yksityisteihin liittyvän osa-alueen. Luennot kokoavat kaikki yksityisteistä kiinnostuneet uusimman tiedon äärelle. Alan parhaat asiantuntijat jakavat tietoaan ja vastaavat ajankohtaisiin kysymyksiin.

Webinaariluento maksaa Tieyhdistyksen jäsenille 20 €, muille hinta 50 €. Yhden webinaarin kesto on noin tunti.

Lue lisää ja ilmoittaudu: https://www.tieyhdistys.fi/tapahtumat/

Yksityistiekoulutus

Tieyhdistys järjestää myös monia ns. räätälöityjä yksityistiekursseja kunnille, yrityksille ja muille toimijoille. Niiden sisältö muokataan kulloiseenkiin tarpeeseen sopivaksi. ota yhteyttä toimistoon, jos olet tällaisesta kiinnostunut.

Hinnasto verkkokoulutukselle:

• Kokopäivän Yksityistiekoulutus verkossa omalle ryhmälle  900e+24% alv (jäsenhinta 650e +24% alv)
  • Puolen päivän  Yksityistiekoulutus verkossa omalle ryhmälle 500e+24% alv (jäsenhinta 350e+24% alv)
  • Yksityistieluento  1 h verkossa omalle ryhmälle 200e+24% alv (jäsenhinta 100e+24% alv)

Alueelliset Yksityistiepäivät

Yksityistiepäivät pidetään joka toinen vuosi. Tapahtuma järjestetään 13-14 paikkakunnalla eri puolilla Suomea.

TIKO-tieisännöitsijäkoulutus

Yksityisteiden tieisännöitsijä on kansainvälisestikin ainutlaatuinen osaaja. Suomi on ainoa maa, jossa heitä toimii. Ensimmäiset isännöitsijät valmistuivat vuonna 2003.

Koulutusta ei välttämättä järjestetä joka vuosi.  Koulutuksesta ja hakemisesta löytyy tietoa Tieyhdistyksen sivuilta.

Yksityistiekorkeakoulu

Yksityistieasioiden korkeakoulu on tarkoitettu kunnan, valtion, yrityksen tms. yhteisön toimihenkilölle, joka haluaa syventää tai laajentaa omaa yksityistieosaamistaan tai henkilölle, joka tarvitsee yksityistieosaamista omassa työssään. Termi 'korkeakoulu' ei tarkoita, että osanottajan pitäisi olla etukäteen  perehtynyt yksityistieasioihin. Liikkeelle lähdetään perusteista.

TIKO tieisännöitsijöille järjestetään vuosittain neuvottelupäivät. Muita vakiintuneita tapahtumia ovat joka toinen vuosi pidettävä Yksityisteiden Talvipäivä Tiepäivien yhteydessä  sekä  Yksityisteiden lossipäivä yhdessä Saaristoasiain neuvottelukunnan kanssa.