Yksityistietapahtumat ja -koulutus

Tietoa lähitulevaisuudessa olevista tapahtumista ja koulutuksista löydät etusivun tapahtumakalenterista

Videoluennot

Osallistu milloin sinulle itselle sopii!   Osallistu Tieyhdistyksen videoluennolle. Voit tutustua teemaan omassa rauhassa, oman aikataulun mukaan.    Nyt tarjolla olevat videoluennot ovat katsottavissa 9.1.2022 saakka. Maksun suoritettuasi, saat linkin ja salasanan verkkosivulle, jossa video/ videot ovat katsottavissa.

Videoluennoille voit ilmoittutua alla olevista linkeistä.

Videoluentojen  tilaus- ja toimitusehdot löydät tästä.

Ohjeita videon katsomiseen

Saat videon käyntiin painamalla kuvanosoittamaa nappia videon alalaidassa:

Voit muuttaa videon koko näytön tilan painamalla tätä nappia videon alalaidassa:

Voit vähentää tai lisätä ääntä  klikkaamalla tästä kuvasta videon alalaidassa:

LIVE Verkkoluennot

Tieyhdistys järjestää verkkoluentoja tärkeistä yksityistieaiheista. Verkkoluento tapahtuu ennakkoonilmoitettuna ajankohtana ja osallistujilla on mahdollisuus esittää lisäkysymyksiä ja saada kysymyksiin vastaus luennon aikana.

Lue lisää ja ilmoittaudu: https://www.tieyhdistys.fi/tapahtumat/

Yksityistiekoulutus

Tieyhdistys järjestää myös monia ns. räätälöityjä yksityistiekursseja kunnille, yrityksille ja muille toimijoille. Niiden sisältö muokataan kulloiseenkiin tarpeeseen sopivaksi. ota yhteyttä toimistoon, jos olet tällaisesta kiinnostunut.

Hinnasto verkkokoulutukselle:

• Kokopäivän Yksityistiekoulutus verkossa omalle ryhmälle  900e+24% alv (jäsenhinta 650e +24% alv)
  • Puolen päivän  Yksityistiekoulutus verkossa omalle ryhmälle 500e+24% alv (jäsenhinta 350e+24% alv)
  • Yksityistieluento  1 h verkossa omalle ryhmälle 200e+24% alv (jäsenhinta 100e+24% alv)

Alueelliset Yksityistiepäivät

Yksityistiepäivät pidetään joka toinen vuosi. Tapahtuma järjestetään 15-16 paikkakunnalla eri puolilla Suomea.

TIKO-tieisännöitsijäkoulutus

Yksityisteiden tieisännöitsijä on kansainvälisestikin ainutlaatuinen osaaja. Suomi on ainoa maa, jossa heitä toimii. Ensimmäiset isännöitsijät valmistuivat vuonna 2003.

Koulutusta ei välttämättä järjestetä joka vuosi.  Koulutuksesta ja hakemisesta löytyy tietoa Tieyhdistyksen sivuilta.

Yksityistiekorkeakoulu

Yksityistieasioiden korkeakoulu on tarkoitettu kunnan, valtion, yrityksen tms. yhteisön toimihenkilölle, joka haluaa syventää tai laajentaa omaa yksityistieosaamistaan tai henkilölle, joka tarvitsee yksityistieosaamista omassa työssään. Termi 'korkeakoulu' ei tarkoita, että osanottajan pitäisi olla etukäteen  perehtynyt yksityistieasioihin. Liikkeelle lähdetään perusteista.

TIKO tieisännöitsijöille järjestetään vuosittain neuvottelupäivät. Muita vakiintuneita tapahtumia ovat joka toinen vuosi pidettävä Yksityisteiden Talvipäivä Tiepäivien yhteydessä  sekä  Yksityisteiden lossipäivä yhdessä Saaristoasiain neuvottelukunnan kanssa.