Yksityistieasioiden korkeakoulu 2018

Yksityistieasioiden korkeakoulu on tarkoitettu kunnan, valtion, yrityksen tms. yhteisön toimihenkilölle, joka haluaa syventää tai laajentaa omaa yksityistieosaamistaan.
Termi 'korkeakoulu' ei tarkoita, että osanottajan pitäisi olla etukäteen erinomaisen perehtynyt yksityistieasioihin. Liikkeelle lähdetään kysymyksestä; mikä on yksityistie? Korkeakoulu tarkoittaa, että kurssilla annettava opetus on hyvää, mutta myös käytännönläheistä.

Ohjelma. Pääteemat ovat yksityistie ja niiden lainsäädäntö, hallinto, tieyksiköinti ja käyttömaksut, teiden käyttö, tienpidon avustukset ja rahoitus, kunnossapito, teiden parantaminen, toimitukset, tieisännöinti ja vastuut. Kurssijaksojen lisäksi opiskelijat tekevät muutamia  ennakko- ja välitehtäviä. Luennoitsijat ovat kulloisenkin aiheen vankkoja asiantuntjioita. Mahdollisuuksien mukaan joku tai jotkut kurssilaiset pitävät esityksiä oman erityisosaamisensa alueelta.

Kurssimaksu on 2480 euroa (+alv) kattaen koulutuksen, kurssikirjat ja muun koulutusmateriaalin, majoituksen sekä ruokailut eli täysihoidon kaikkina kurssipäivinä. Kurssimaksu laskutetaan 1. erässä kesällä.

Haku tapahtuu klikkaamalla hakulomake, täyttämällä se ja palauttamalla sähköpostitse jaakko.rahja(at)tieyhdistys.fi.

Lisätietoja löytyy täältä ja myös osoitteesta jaakko.rahja(a)tieyhdistys.fi tai puhelimitse 0400 423 871