Tapahtumat

Suomen Tieyhdistys järjestää vuosittain yksin ja yhdessä muiden toimijoiden kanssa useita kotimaisia ja kansainvälisiä tapahtumia ja konferensseja.

Väylät & Liikenne

Väylät & Liikenne -tapahtuma kerää joka toinen vuosi yhteen tuhatkunta alan toimijaa ja vaikuttajaa. Tapahtuma rakentuu useiden rinnakkaisten esitelmäsessioiden varaan. Esitelmien rinnalla järjestetään lisäksi työpajoja ja muita vuorovaikutteisia tilaisuuksia. Laaja näyttely antaa alan toimijoille mahdollisuuden esitellä omaa toimintaansa. Useat tomijat järjestävät tapahtuman ympärillä omia tilaisuuksiaan. Yhteisöllisyys sekä kollegoiden tapaaminen ovat tärkeä osa tapahtumaa. Tapahtuma tulee kansainvälistymään, mutta suomalainen osaaminen säilyy vahvasti keskiössä! Tapahtumalla on omatkotisivut.

Tiepäivät

Tiepäivät on alan kunnossapidon ja talvisen liikkumisen kansainvälinen tapahtuma, jonka keskiössä on alan koneita ja tuotteita esittelevä näyttely sekä huippusuosittu työnäytös. Seminaarissa paneudutaan ajankohtaisiin aiheisiin. Osana Tiepäiviä järjestetään perinteisesti myös yksityisteiden talvitiepäivä, opiskelijoille suunnattu tilaisuus sekä muita yhteistyökumppaneiden tilaisuuksia.Tapahtumalla on omat kotisivut.

Alueelliset Yksityistiepäivät

Alueelliset Yksityistiepäivät on joka toinen vuosi  järjestettävä mittava, noin 15 paikkakunnan kiertue, joka kerää yli 2000 osallistujaa. Päivien aikana käydään läpi ajankohtaisia asioita yksityisteiden maailmasta.

Yhdyskuntatekniikka

Yhdyskuntatekniikka-tapahtuma kattaa kaikki yhdyskuntatekniikan osa-alueet ja se järjestetään parittomina vuosina toukokuussa. Tieyhdistys on ollut Yhdyskuntatekniikka/Infratech -tapahtuman järjestäjänä vuodesta 1991 yhdessä neljän muun järjestön kanssa. Ison näyttelyn lisäksi ohjelma sisältää järjestöjen seminaareja ja muita tilaisuuksia.Tapahtumalla on omat kotisivut.

Transport Research Forum

Ensimmäinen Transport Research Forum järjestettiin Tieyhdistyksen aloitteesta toukokuussa 2017 yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa. Tapahtuma esittelee kattavasti alan korkeakouluissa tehtävää huippututkimusta. Tapahtuma järjestetään joka toinen vuosi.

Järjestämme myös muita tapahtumia. Ajankohtainen tapahtumakalenteri löytyy TÄSTÄ

Liittyvät henkilöt