YKSITYISTIEASIOIDEN KORKEAKOULU HUOM muuttunut aika!

25.8.2020 - 24.9.2020

Tieyhdistys järjestää jo 7. kerran suosituksi tulleen yksityistieasioiden asiantuntijakoulutuksen. Joka vuosi tällaista koulutusta ei pidetä. Viimeksi tämä yksityistieasioiden korkeakoulu järjestettiin toissa vuonna.

Tavoitteena on syventää ja laajentaa yksityistieasioiden kanssa työkseen toimivien toimihenkilöiden yksityistietuntemusta. Koulutus on siis tarkoitettu henkilöille, jotka ovat töissä julkishallinnossa, yrityksissä tai vastaavissa yhteisöissä ja haluavat omaksua lisää yksityistieasioita. Erikseen on Tieisännöitsijäkoulutus henkilöille, jotka elinkeinonharjoittajina aikovat tarjota on tieisännöinti- ym. palveluja mm. tiekunnille. Myös tämä koulutus järjestetään vuonna 2020.

Korkeakouluun on  siirretty pandemian vuoksi keväältä syksyyn. Kevään ilmoittautumiset ovat voimassa. Jos haluat perua osallistumisesi, ota yhteyttä toimisto@tieyhdistys.fi Uusia ilmoittautumisia otetaan myös vastaan.

Koulutus koostuu kahdesta 3-päiväisestä koulutusjaksosta. Alussa ja myös jaksojen välissä tehdään hiukan kotitöitä. Koulutuksen 1. jakso pidetään Tampereen Aitolahdessa srk:n leiri- ja kurssikeskuksessa 25.-27.8. sekä 2. jakso Lahdessa Pajulahden urheiluopistolla 22.-24.9.

Kurssiohjelma koostuu mm. yksityistienpitoon liittyvästä lainsäädännöstä, toimitus- ja viranomaisasioista, tiekuntien hallinnosta, tieisännöinnistä, vastuista, yksiköinnistä, rahoituksesta sekä tietysti tienpidon teknisistä asioista.

Kouluttajina ja luennoitsijat ovat kunkin aihepiirin parhaita asiantuntijoita.

Kurssimaksu 2 580 € + alv kattaa koko laajan koulutuksen, usean kurssikirjan ja muun koulutusmateriaalin, majoituksen sekä ruokailut ym. täysihoidon kaikkina kurssipäivinä. Osallistujien kontolle jäävät matkakulut ja mahdollisen lisäyöpymisen kustannukset.

Alustava kurssiohjelma (HUOM. päivämäärät ovat muuttuneet!)

Jos tämä kiinnostaa, niin lähde mukaan!

HAKULOMAKE

Lisätietoja: