Julkaisutilaukset

Julkaisut

Tilaa Tieyhdistyksen suositut yksityistieoppaat! Julkaisujen hinnat sisältävät alv 10 % (tilaukseen lisätään postituskulut lähetyspainon mukaan). Sarjasta löytyvät seuraavat teokset:

• Yksityisteiden hallinto 2019 (Hinta: 35 € / Jäsenhinta: 28 €)
  • Yksityistien kunnossapito (Hinta: 38 € / Jäsenhinta: 30 €)
  • Yksityistien parantaminen (Hinta: 53 € / Jäsenhinta: 45 €). Uusittu painos julkaistaan tammikuussa 2024.

TILAA JULKAISUJA

Uutiskirjeet

Tieyhdistyksellä on seuraavat uutiskirjeet, jotka ovat kaikkien tilattavissa:

• Tieyhdistyksen uutiskirje (tulee automaattisesti Tieyhdistyksen jäsenille)
  • Yksityisteiden uutiskirje (tulee automaattisesti Tieyhdistyksen tiekuntajäsenten yhteyshenkilöille)
  • Väylät ja Liikenne -tapahtuman uutiskirje
  • Talvitiepäivien uutiskirje

TILAA UUTISKIRJE

Lehdet

• YksityistieUutiset-lehti lähetetään kaikille henkilöjäsenille ja yhteisöjäsenien yhteyshenkilöille. Lehti on ilmainen ja se julkaistaan kerran vuodessa. TILAA YKSITYISTIEUUTISET TÄSTÄ.
  • Tie & Liikenne -lehti  on yhdistyksen  jäsenlehti. Se on myös tilattavissa erikseen. Kotimaassa vuosikerta kestotilauksena maksaa 76 € ja vuositilauksena 103 € (sis. alv 10%). Lehti julkaistaan 5 kertaa vuodessa.  TILAA TIE JA LIIKENNE -LEHTI.

LIVE Verkkoluennot

LIVE verkkoluennot löytyvät osoitteesta https://www.tieyhdistys.fi/tapahtumat

Verkkoluentojen tilaus ja toimitusehdot löydät tästä.
Listaus tarjolla olevista tapahtumista ja verkkoluennoista löytyy sivujen Tapahtumat-osiosta.
Miten liityn verkkoluennolle -ohje.