Tiekunnan vuosikokous -verkkoluento 17.3.2021 (uusinta)

17.3.2021 15:00 - 17.3.2021 16:00

Tiekunnan vuosikokous -verkkoluento 17.3.2021 klo 15-16 (uusinta). Verkkoluennon kesto n. 45-60 min.

Kurssin hinta  50€, jäsenille 40€. (hinta sis. alv 24%)
Maksutapa: Paytrail (verkkopankki, pankkikortti, MobilePay, PayPal jne.)
Maksuaika: heti (Ilmoittautuminen on sitova siitä hetkestä lähtien, kun asiakas hyväksyy maksutapahtuman ja maksu onnistuu.)
Ilmoittautuminen https://tieyhdistys-kilta.kehatieto.fi/tapahtumat/tapahtumatiedot.aspx?id=1044

Koulutus vastaa seuraaviin kysymyksiin:

• Yksityistielain vaatimukset
  • Etäkokouksena?
  • Kokoukseen valmistautuminen
  • Kuinka toimia hankalissa tilanteissa
  • Kokouksen jälkeen

Kouluttajana johtaja Simo Takalammi, OTM, Suomen Tieyhdistys  ry
Luento nauhoitetaan, ja nauhoite sekä kurssin luentokalvot jaetaan kurssille osallistuneille.

Verkkoluennolle osallistuminen edellyttää, että asiakkaalla on käytössä sähköpostiosoite, tietokone ja toimiva nettiyhteys, Microsoft Edge tai Google Chome selain, sekä Microsoft Teams linkki verkkoluennolle (Linkki toimitetaan maksun vahvistamisen jälkeen). Tietokoneesi tai sen lisälaitteen tulee pystyä välittämään ääntä, jotta luennoitsijan ääni kuuluu.

Voit osallistua Teams-verkkoluennolle liittymällä kokoukseen ilman Teams tiliä. Tässä ohje luennolle liittymiseen ilman tiliä: https://support.microsoft.com/fi-fi/office/kokoukseen-liittyminen-ilman-teams-tili%C3%A4-c6efc38f-4e03-4e79-b28f-e65a4c039508

Ohje siitä, miten voit hankkia Teams ilmaisversion löytyy täältä: https://www.microsoft.com/fi-fi/microsoft-365/microsoft-teams/free (Jos päädyt lataamaan ilmaisversion, huolehdithan että et jätä latausta viimetippaan. )

Jos sinulla on jo Microsoft Teams –tili voit liittyä suoraan kokoukseen hyödyntäen tiliä.

Verkkoluentojen tilaus- ja toimitusehdot

Miten liityn verkkoluennolle?