Transport Research Finland 2024

21.5.2024 12:00 - 21.5.2024 17:15

Transport Research Finland 2024 will bring together the leading researchers in the fields of transport infrastructure and transportation from Finnish UniversitiesConference target is to make doctorate and  post doctorate research recognized in Finland and around the world.

The conference brings together research clients and researchers, as well as research organizations and companies in Finland and across the world.

The event was held in Tampere in 2016, in Helsinki in 2018 and 2020 and 2022 as a virtual conference.
The event is free for participants.

Register  www.ril.fi/trfi2024

Nyt jo viidettä kertaa järjestettävä Transport Research Finland -konferenssi on vakiinnuttanut asemansa liikenteen ja liikenneinfran alalla. Konferenssin tärkeä tehtävä on tuoda alan korkeakoulujen liikenteen ja liikenneinfran tutkimusta tunnetuksi Suomessa ja maailmalla. Tapahtuma saattaa yhteen tutkimusasiakkaita, tutkijoita ja utkimusta tekeviä organisaatioita ja yrityksiä. Virtuaalikonferenssi tarjoaa helpostilähetsyttävän verkostoitumismahdollisuuden tutkimuksen ja elinkeinoelämän välille.

Tilaisuus järjestettiin vuonna 2016 Tampereella, 2018 Helsingissä ja vuonna 2020 ja 2022 virtuaalisesti. Tilaisuus on englanninkielinen.

Rekisteröidy mukaan iltapäivän webinaariin  www.ril.fi/trfi2024