Yksityistieasioiden korkeakoulu 6.9.-12.10.2022

6.9.2022 - 12.10.2022

KURSSI ON TÄYNNÄ

Tieyhdistys järjestää jo 8. kerran suosituksi tulleen yksityistieasioiden asiantuntijakoulutuksen. Joka vuosi tällaista koulutusta ei pidetä. Viimeksi tämä yksityistieasioiden korkeakoulu järjestettiin toissa vuonna. Tavoitteena on syventää ja laajentaa yksityistieasioiden kanssa työkseen toimivien toimihenkilöiden yksityistietuntemusta. Koulutus on siis tarkoitettu henkilöille, jotka ovat töissä julkishallinnossa, yrityksissä tai vastaavissa yhteisöissä ja haluavat omaksua lisää yksityistieasioita.
Erikseen on Tieisännöitsijäkoulutus henkilöille, jotka elinkeinonharjoittajina aikovat tarjota on tieisännöinti- ym. palveluja mm. tiekunnille. Tämä koulutus järjestettiin jo talvella 2022.
Koulutus koostuu kahdesta webinaari –jaksosta (6-9.9. ja 26-28.9.2022) ja yhdestä 3-päiväisestä lähijaksosta (10-12.10.2022). Alussa ja myös jaksojen välissä tehdään hiukan kotitöitä. Lähijakso pidetään Hämeenlinnassa kokous-, virkistys- ja juhlapaikka Kielorannassa os. Järviöistentie 256. Kurssiohjelma koostuu mm. yksityistienpitoon liittyvästä lainsäädännöstä, toimitus- ja viranomaisasioista, tiekuntien hallinnosta, tieisännöinnistä, vastuista, yksiköinnistä, rahoituksesta sekä tietysti tienpidon teknisistä asioista.

Kouluttajina ja luennoitsijat ovat kunkin aihepiirin parhaita asiantuntijoita.

Kurssimaksu 2 580 € + alv kattaa koko laajan koulutuksen, usean kurssikirjan ja muun koulutusmateriaalin, majoituksen sekä ruokailut ym. täysihoidon kaikkina kurssipäivinä. Osallistujien kontolle jäävät matkakulut ja mahdollisen lisäyöpymisen kustannukset. Ilmoittautuminen korkeakouluun tästä ja on avoinna 21.8.2022 asti.
Koulutukseen otetaan n. 20 henkilöä.

Lisätietoja:

Suomen Tieyhdistys