HAASTE: Kerro kameralle teiden kunnosta

Osallistu haastekampanjaan ja tee lyhyt video siitä, miten teiden huono kunto vaikuttaa arkeesi ja työhösi. Toimi heti! Jäsenten videotarinoita kerätään 18. maaliskuuta asti.

INFRA ry, SKAL ry ja Suomen Tieyhdistys ry keräävät lyhyitä videoita teiden kunnosta. Videoita hyödynnetään yhteisessä, vaalien alla jakoon tulevassa some-videossa sekä ensi kesänä Suomi Areena -tilaisuudessa yhteisen keskustelutilaisuuden alussa.

Haluamme muistuttaa päättäjiä siitä, että teitä pidetään kunnossa ihmisten takia. Tien kunto vaikuttaa tavalla tai toisella lähes jokaisen arkeen ja työntekoon.

Lähde mukaan!

Kanna kortesi kekoon ja tee oma pieni video älypuhelimellasi kampanjakäyttöön.

Kerro videolla konkreettinen esimerkki siitä, miten tien huono kunto vaikuttaa arkeesi tai työhösi. Voit viitata johonkin yksittäiseen hankalaan paikkaan tieverkolla, tai kuvailla yleisellä tasolla jonkin tyypillisen tilanteen arjestasi. Kerro myös, mitä tapahtuisi, jos asia pantaisiin kuntoon – miten arkesi tai työsi muuttuisi?

Loppuun voit sanoa vapaalla tyylillä kannustuksen muille: ”Miten tien kunto vaikuttaa sinun arkeesi ja työhösi? Kerro tarinasi ja jaa se tunnisteella #Ihmistentakia!”

Mitä lyhyempi video ja kiteytyneempi viesti, sen parempi! Videon sopiva kokonaispituus on 15–30 sekuntia.

Videointiohjeet

1. Mene hiljaiseen ja valoisaan ympäristöön
  2. Avaa puhelimesi kamerasovellus
  3. Rajaa itsesi kuvaan puhelin vaakatasossa
  4. Paina rekkiä
  5. Kerro oma esimerkkisi!
  6. Jaa video:

DropBoxiin https://www.dropbox.com/request/tvnSkilu16iJFbs9lxfy

Whatsappilla Anu Ginströmille, puh. +358 50 330 8131

Jotain muuta kanavaa pitkin INFRAn viestintään Anulle tai Saija Syväojalle, esim. sähköpostitse info@infra.fi tai WeTransferilla: wetransfer.com.

Kerrothan saateviestissä myös nimesi ja yrityksesi.