Suomen Tieyhdistys tarjoaa kesätyötä nuorisoavustajalle Hakuaika 18.3.-18.4.

Suomen Tieyhdistyksellä on kesätöitä tarjolla innostuneelle ja oma-aloitteiselle, kirjoitustaitoiselle 15-17 vuotiaalle nuorelle! Tieyhdistys on mukana kesäduuni OP:n piikkiin kampanjassa. Tervetuloa meille kesäduuniin! Lue lisää siitä, mikä on Suomen Tieyhdistys ry täältä www.tieyhdistys.fi

#kesäduuniOPnpiikkiin

Kesätyöntekijän tehtävänimike: Nuorisoavustaja
Tehtävänkuvaus: Kesätyöntekijämme toimenkuvaan kuuluvat erilaiset toimistotehtävät, artikkelin kirjoittaminen lehteen sekä yhdistyksen vuosikokouksen valmistelu.
Toivomme työntekijältä: Innostuneisuutta ja oma-aloitteisuutta. Into ja kyky kirjoittaa ovat myös eduksi tehtävän hoitamisessa.
Kesätyön sijainti ja paikkakunta: Sentnerikuja 2, Helsinki
Kesätyön ajankohta: Viikot 23 ja 24, 6h/pv
Palkkaus: Kesäduuni OP:n piikkiin 400€/2 viikkoa
Lisätietoja antaa: Nina Raitanen, p.040 744 2996
Hae paikkaa lähettämällä hakemus osoitteeseen: nina.raitanen@tieyhdistys.fi 18.4.2019 klo 16.00 mennessä. Muistathan kirjata hakemukseen nimesi ja yhteystietosi, josta saamme sinuun yhteyden sekä syntymäaikasi. Voit tehdä omavalintaisen hakemuksen. Ohjeita hakemuksen tekemiseen löydät esimerkiksi tämän linkin takaa: https://www.kunkoululoppuu.fi/kesatyo/ohjeita-tyonhakuun/hakemus-ja-cv/

Tehtävään valittavan henkilön tulee olla täyttänyt  15 vuotta 1.6.2019 mennessä eikä hän saa täyttää 18 vuotta ennen 9.8.2019. Tehtävään voidaan valita vain henkilö joka suostuu, yhteystietojensa luovuttamiseen OP:lle. OP tarkistaa, ettei sama henkilö ole saanut kampanjan sisällä kahta kesätyöpaikkaa ja kutsuu valitun kesätyöntekijän infotilaisuuteen to 16.5.2019 Osuuspankin toimipisteeseen Vallilaan.