Suomen Tieyhdistyksen väistyvälle toimitusjohtajalle Nina Raitaselle myönnettiin Moottoriliikenteen ansiomitali

Moottoriliikenteen Keskusjärjestö ry myönsi Suomen Tieyhdistyksen väistyvälle toimitusjohtajalle Nina Raitaselle moottoriliikenteen ansiomitalin 18.4.2023.

Mitali myönnetään ansiokkaasta valtakunnallisesta toiminnasta suomalaisen moottoriliikenteen hyväksi tai henkilölle, joka pitkäaikaisella ja tuloksekkaalla työllään on edistänyt tieliikenteen kehittämistä. Ansiomitalin myönsi liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakka Moottoriliikenteen Keskusjärjestö ry:n hallituksen asettaman mitalitoimikunnan esityksestä.

– Ansiomerkin saaminen lämmittää, vaikka työtä tiestön eteen on tehtykin rakkaudesta lajiin, Nina Raitanen iloitsee.

Moottoriliikenteen ansiomitali on perustettu vuonna 1993 ja se on hyväksytty virallisten mitalien listaan Suomen Valkoisen Ruusun ja Suomen Leijonan ritarikuntien Suurmestarin toimesta.