Suomen Tieyhdistys etsii toimitusjohtajaa

Oletko kokenut yhteiskunnallisen edunvalvonnan ja vaikuttamisen konkari? Etsimme nyt yhdistykselle uutta toimitusjohtajaa. Lue tarkempi kuvaus alta ja hae 26.2.2023 mennessä.

Tehtäväsi on johtaa yhdistyksen toimintaa ja organisaatiota. Teet aktiivisesti yhdistyksen jäsenten edunvalvontaa muun muassa lainsäädäntöön, rahoitukseen ja koko liikenneverkon kehittämiseen ja ylläpitämiseen liittyvissä asioissa. Vastaat yhdistyksen taloudesta, strategian toteutumisesta ja viestinnän linjauksista. Johdat sparraavalla otteella omaa asiantuntijaorganisaatiotasi. Tehtävä sisältää monipuolisesti johtamis- ja asiantuntijatehtäviä, ja näiden hoitaminen edellyttää myös hands on -otetta.

Sinulla on aiempaa kokemusta edunvalvonnan tai yhteiskunnallisen vaikuttamisen vastuullisista tehtävistä. Työkokemus liikenneverkkoon liittyvistä tehtävistä on eduksi. Sinulla on hyvät yhteiskunnalliset ja toimialaan liittyvät verkostot sekä valmiudet verkoston kehittämiseen. Olet motivoitunut tekemään vaikuttamistyötä ja omaat vahvat vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot. Sinulla on soveltuva yliopistotutkinto. Tietekninen osaaminen on etu. Olet innostunut kehittämään ja toimeenpanemaan pitkäjänteisesti erilaisia asioita yhdessä sidosryhmien kanssa.

Tarjoamme sinulle yhteiskunnallisen näköalapaikan sekä merkittävän ja taloudellisesti hyvin hoidetun yhdistyksen johtajatehtävän.

Lisätietoja tehtävästä antaa Arespartnersin konsultti Jarmo Virtanen puh 040 560 9585, varmimmin 10.2. ja 15.2. klo 13–15 sekä 22.2. klo 9–11. Luottamukselliset soittopyynnöt välittää Arespartnersilta Nina Kuusinen, puh 044 275 4654. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksen kera tämän linkin kautta. 26.2.2023 mennessä.