Tiepäivät siirtyy elokuuhun 2022

Nopeasti heikentyneestä koronavirustilanteesta johtuen Tiepäivien 9.-10.2.2022 näyttely ja seminaarit siirtyvät syksylle 2022. Tiepäivät järjestetään uutena ajankohtana 24.-25.8.2022.

Tiepäivien osalta on päätetty tapahtuman siirrosta, jotta voimme estää koronaviruksen leviämistä tiealan ja teiden kunnossapidon toimijoiden keskuudessa kriittisen talvikunnossapitokauden ollessa kiireisimmillään. Siirrolla pyrimme osaltamme turvaamaan yhteiskunnan toimintavarmuuden säilymistä nopeasti heikentyneessä koronavirustilanteessa, toteaa tapahtumista vastaava johtaja Liisa-Maija Thompson Tieyhdistyksestä.

Tapahtumaan ilmoittautuneille osallistujille ja näytteilleasettajille tiedotetaan sähköpostitse muutoksista.

Omaan ilmoittautumiseen liittyvät kyselyt osoitteeseen tapahtumat@tieyhdistys.fi

Liittyvät henkilöt