Tievetoomuksen on allekirjoittanut nyt 800 järjestöä ja yritystä – katso kaikki allekirjoittaneet

SKAL ry:n ja Suomen Tieyhdistyksen käynnistämä Tievetoomus on kerännyt nyt yli 800 allekirjoitusta. Allekirjoituksen voi tehdä vielä 24.3 mennessä, jonka jälkeen SKAL ja Tieyhdistys luovuttavat Tievetoomuksen eduskunnan puhemies Matti Vanhaselle.

Katso kaikki vetoomuksen allekirjoittaneet

Vetoomus ja sen allekirjoittaneet nimet luovutetaan eduskunnan puhemies Matti Vanhaselle 27.3.2023. Vetoomus toimitetaan myös eduskuntapuolueiden puheenjohtajille ja puoluesihteereille.

Järjestöt ja yritykset eri toimialoilta vetoavat päättäjiin, jotta tiet saadaan kuntoon. Ihmisten ja tavaroiden liikkuminen on turvattava nyt ja tulevaisuudessa.

Allekirjoittaneiden viesti on selvä: kun tiestömme kerran on saatu rakennettua, pidetään siitä huolta. Näin luomme parhaat mahdolliset toimintaedellytykset yhteiskunnallemme ja takaamme sen kestävän toiminnan myös tulevaisuudessa, toteavat SKALin toimitusjohtaja Anssi Kujala ja Suomen Tieyhdistyksen toimitusjohtaja Nina Raitanen.

Allekirjoituksia kerätään 24.3. asti. Vetoomus on allekirjoitettavissa: Suomen tieyhdistys | Allekirjoita Tievetoomus

Jaa Tievetoomusta somessa!

Voit jakaa liitteistä löytyviä kuvia ja kertoa muille, että olette allekirjoittaneet Tievetoomuksen. Käytä tunnistetta #tievetoomus.