Tieyhdistyksen toimitusjohtaja eroaa tehtävästään

Suomen Tieyhdistyksen toimitusjohtaja Nina Raitanen eroaa yhdistyksen toimitusjohtajan tehtävästä siirtyäkseen uusiin tehtäviin INFRA ry:n palvelukseen. Nina jättää tehtävänsä kevään aikana irtisanomisajan jälkeen ja Tieyhdistyksen hallitus aloittaa uuden toimitusjohtajan haun mahdollisimman pian.

Kiitokset Tieyhdistykselle menneistä liki kahdeksasta upeasta vuodesta. Itselläni on nyt aika siirtyä eteenpäin mutta tiedän, että yhdistys jatkaa edelleen hienoa työtään suomalaisen tiestön eteen, tehtävänsä jättävä Raitanen toteaa.

Tieyhdistyksen hallitus kiittää Ninaa erinomaisesta työstä yhdistyksen ja sen koko jäsenistön edunvalvonnassa. Hallituksen puheenjohtaja Juha Ojala haluaa erityisesti kiittää Ninaa vahvasta vaikuttamisesta koko Suomen tiestön ylläpitoon ja kehittämiseen.

Tieyhdistys on nyt vahva vaikuttaja tiepolitiikassa ja johtava asiantuntija yksityisteitä koskevissa asioissa, toteaa Ojala.