Tieyhdistys hakee viestinnän ammattilaista!

Millaista henkilöä haemme

Etsimme joukkoomme luotettavaa, työstä innostuvaa ja markkinointihenkistä viestinnän ammattilaista, joka kykenee itsenäiseen työhön. Toivomme, että tunnet erilaiset viestintäkanavat ja osaat kohdentaa viestejä erilaisille kohderyhmille. Sujuva kirjoittaminen ja kielenhallinta sekä kykysi tuottaa myös sisältöä ovat meille tärkeitä. Viestimme pääasiassa suomeksi, mutta myös englannin kielen taitoa tarvitaan.

Jos hallitset WordPressin ja InDesign tai sinulla on graafista näkemystä ja –osaamista, arvostamme myös näitä taitoja. Uteliaisuus ja kiinnostuneisuus yhteiskunnallisista asioista sekä mahdollinen aikaisempi kokemus vaikuttamisviestinnästä katsotaan sinulle eduksi.

Työtehtävät

Työtehtäviisi kuuluisivat yhdistyksemme uutiskirjeiden kokoaminen sekä SOME-tiliemme ja nettisivujemme hallinta. Osallistut aktiivisesti tapahtumiemme ja koulutustemme markkinointiin ja niiden suunnitteluun sekä jäsenlehtien sisällön suunnitteluun ja tuottamiseen. Tiedotteet lähtisivät käsistäsi ammattimaisina. Erilaiset vaikuttamiskampanjat piristäisivät ajoittain meidän ja muiden arkea.  Pienessä työyhteisössä pääset lisäksi mukaan tapahtumien järjestämiseen ja vaikuttamistyöhön. Annamme sinulle myös ammattilaisena mahdollisuuden kehittää yhdistyksemme viestintää.

Jätä hakemuksesi, CV:si  ja palkkatoiveesi 11.12 2022 mennessä osoitteeseen nina.raitanen@tieyhdistys.fi

Lisätietoja: toimitusjohtaja Nina Raitanen p. 040 744 2996 , www.tieyhdistys.fi

Katso koko ilmoitus ja jätä hakemuksesi!