Työpaikka tarjolla korkeakouluopiskelijalle!

Suomen Tieyhdistys hakee tie-, infra- ja liikenneasioista kiinnostunutta korkeakouluopiskelijaa töihin. Töitä olisi tarjolla  8 tuntia viikossa.

Mitä tekemään?

Tule miettimään kanssamme keinoja koko tie- ja liikennealan vetovoimaisuuden lisäämiseksi. Tehdään yhdessä alasta nuorten silmissä kiinnostava. Tarvitsemme apuasi alan opiskelijatapahtumien ideointiin ja järjestämiseen suurten tapahtumien yhteydessä. Pääset työssä tutustumaan yhdistyksen toimintaan ja tekemään monipuolisesti erilaisia avustavia tehtäviä. Visuaalisesta silmästä, graafisesta osaamisesta, laskupäästä, notkeasta kynästä, hihat käärivästä asenteesta, ennakkoluulottomuudesta tai innokkaasta someaktiivisuudesta ei ole myöskään haittaa tehtävien hoidossa.

Jos tieinfra ja verkostoituminen tie-, infra- ja liikennealalla kiinnostaa sinua, niin tervetuloa joukkoomme! Tieyhdistyksen toimisto sijaitsee Helsingissä, Pohjois-Haagan aseman lähellä. Osoitteemme on Sentnerikuja 2, 00440 HELSINKI.

Suomen Tieyhdistys on alan merkittävä vaikuttajajärjestö, jolla on yli 3000 yksityistä ja yhteisöjäsentä. Yhdistyksen toiminnan tarkoituksena on lisätä tietoisuutta tie- ja liikennealan merkityksestä Suomen kilpailukyvylle ja hyvinvoinnille. Aktiivisella yhteistyöllä yhdistys pyrkii varmistamaan alan rahoitus- ja osaamispääoman.

Toimita vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen liisa-maija.thompson@tieyhdistys.fi.

Lisätietoja: Liisa-Maija Thompson, p.+358 40 567 4999, liisa-maija.thompson@tieyhdistys.fi, www.tieyhdistys.fi

Liittyvät henkilöt