Tule töihin Tieyhdistykseen- yksityistieasiantuntija haussa!

Tieyhdistys hakee yksityisteiden asiantuntijaa

Haluatko itsenäisen työn, jonka sisältöön voit itse vaikuttaa? Haluatko pienen työyhteisön vapauden ja vastuun omasta työstäsi?

OLETKO YKSITYISTEIDEN ASIANTUNTIJA?

Jos olet, niin tervetuloa Suomen Tieyhdistykseen! Suomen Tieyhdistys on keskeinen yksityistiesektorin toimija.  Yhdistyksemme toimii sektorin edunvalvojana, järjestää koulutuksia ja tapahtumia sekä julkaisee yksityistiealaan liittyviä kirjoja ja oppaita.

Nykyisen johtajan eläköityessä etsimme joukkoomme uutta henkilöä vastaamaan yhdistyksen yksityistietoiminnoista. Henkilön  vastuulla on yhdistyksen:

• Yksityistieasioiden vaikuttamistoiminta
  • Yksityistieasioiden koulutustoiminta ml TIKO koulutus
  • Yksityistietapahtumien järjestäminen
  • Yksityistiejulkaisut ml. Yksityistieuutisten päätoimittajana toimiminen
  • Yksityistietoiminnan ja koulutuksen kehittäminen Tieyhdistyksessä
  • Yksityistieasioihin liittyvä neuvonta

Nämä ovat haetun henkilön keskeiset työtehtävät ja vastuut mutta pienessä yhdistyksessä toimimme tiiminä ja pääset mukaan moninaisiin tehtäviin ja vaikuttamaan osaltasi muuhunkin tie- ja liikennealan  kehittämiseen.

Yksityistiealan sekä sen  toimijoiden tuntemus ja työkokemus on tehtävien hoidon kannalta välttämätöntä.  Tehtävän hoitaminen edellyttää kykyä toimia ihmisten kanssa, valmiuksia toimia kouluttajana, sujuvaa kirjoittamista sekä intoa toimintojen kehittämiseen. Tehtävää voi hoitaa menestyksekkäästi erilaisilla koulutustaustoilla. Tehtävän kuvaan kuuluu paljon matkustamista kotimaassa. Henkilön nimike sovitaan erikseen.

Tervetuloa meille. Meillä on pienen työnantajan joustavuus, vapaus ja mahdollisuus vaikuttaa niin omaan tekemiseen kuin tie- ja liikennealaankin.

Tieyhdistyksen toimisto sijaitsee Lassilassa, Pohjois-Haagan juna-aseman välittömässä läheisyydessä. Hakemukset viimeistään  15.3.2019  palkkatoiveineen  osoitteeseen  nina.raitanen@tieyhdistys.fi

Lisätiedot: toimitusjohtaja Nina Raitanen p. 040 7442 996

Työn nykyisestä sisällöstä voi kysellä  Jaakko Rahjalta p. 0400 423 871,

Työn aloitus sopimuksen mukaan.