Väylät & Liikenne -tapahtuma siirtyy maaliskuulle 2021

Tiedote 28.5.2020

Väylä- ja liikennealan ykköstapahtuma, joka toinen vuosi järjestettävä Väylät & Liikenne (9 – 10.9.2020) siirretään maaliskuulle 2021.  Uusi ajankohta on 15–16.3.2021.

Väylä- ja liikennealan toimijoiden terveys on meille tärkeä asia. Alan toimijat ovat esittäneet huolensa siitä, onko kokoontuminen varhain syksyllä turvallista. Järjestäjänä haluamme, että väylä- ja liikennealan toimijat voivat osallistua turvallisesti tulevaan, yli tuhatpäiseen Väylät & Liikenne –tapahtumaan. Pahoittelemme siirrosta aiheutuvaa harmia.

Pandemiatilanteesta johtuvia rajoituksia puretaan kesän aikana, mutta paluu arkeen tapahtuu asteittain. Monet alan toimijat palaavat syksyllä takaisin toimistoille. Toivomme, että paluu toimistoille sujuu turvallisesti.

Odotamme jo innolla tulevaa maaliskuuta ja sitä, että pääsemme jälleen tapaamaan toisiamme ja kertomaan asioista, joita olemme edistäneet, joista olemme oppineet ja joissa olemme onnistuneet.

Suomen Tieyhdistys ja tapahtuman järjestelytoimikunta

Väylät & Liikenne -tapahtuma kokoaa liikenne- ja väyläalojen asiantuntijat, päättäjät ja kehittäjät yhteisen pöydän ääreen. Luvassa on kiinnostavia esitelmiä ja keskustelua alan ajankohtaisista teemoista seminaarisaleissa ja näyttelyosastoilla.

Käythän tilaamassa Väylät & Liikenne –tapahtuman uutiskirjeen täältä https://tieyhdistys-kilta.kehatieto.fi/tieyhdistys-lomakkeet/tilaus/uutiskirje, niin pysyt ajan tasalla tapahtuman jatkosta!

Lisätietoja:

Liisa-Maija Thompson