Väylät & Liikenne 2021 järjestetään kokonaan virtuaalikonferenssina

Tiedote Väylät & Liikenne tapahtumasta

Väylät & Liikenne -tapahtuma järjestetään 15.-16.3.2021, noin kolmen kuukauden kuluttua. Harkinnan jälkeen olemme päätyneet siihen, että Väylät & Liikenne 2021 järjestetään kokonaan virtuaalikonferenssina.

Virtuaalikonferenssilla voimme varmistaa, että kaikki halukkaat voivat osallistua tapahtumaan ilman terveydellisiä riskejä. Virtuaalitapahtumassa väylä- ja liikennealan ammattilaiset pääsevät kokoontumaan yhteen tärkeiden teemojen äärelle. On erittäin tärkeää, että tapahtuma järjestetään, vaikka pandemia vaikeuttaa normaalia kanssakäymistä.

”Covid-pandemian tilanne ei ole parantunut toivotusti. Käsityksemme on, että keväällä eletään vielä pitkään rajoitusten piirissä. Tilanne ei kuitenkaan tarkoita, että elämä pysähtyy, vaan tapahtuma järjestetään verkossa virtuaalisesti. ” kertoo Liisa-Maija Thompson, Suomen Tieyhdistyksestä.

Tapahtuman muuttuminen virtuaalitapahtumaksi tuo mukanaan monia uusia mahdollisuuksia. Ensimmäistä kertaa tapahtuman historiassa osallistujilla on mahdollista tutustua koko seminaarin antiin. Näytteilleasettajilla on mahdollisuus esitellä osaamistaan entistä laajemmalla tavalla videoiden ja oman ohjelmahuoneen välityksellä. Tapahtuma tarjoaa osallistujille antoisan konferenssin ja ajan henkeen sopivan turvallisen tavan verkostoitua kollegoiden ja yhteistyökumppaneiden kesken virtuaalisesti, Thompson jatkaa.

Lisätietoja: Liisa-Maija Thompson, Suomen Tieyhdistys, p.040 567 4999

Liittyvät henkilöt