Tieisännöitsijä tiekunnan asioiden hoitajana -verkkoluento

20.1.2022 17:00 - 20.1.2022 18:00

Tieisännöitsijä tiekunnan asioiden hoitajana -verkkoluento 20.1.2022 klo 17-18. (verkkoluennon kesto n. 45-60 min)

Koulutus antaa vastauksen seuraaviin kysymyksiin?

• Millaista palvelua tieisännöitsijä tarjoaa?
  • Mitä palvelu maksaa?
  • Miksi ottaa tieisännöitsijä hoitamaan tiekunnan asioita?
  • Millaisia päätöksiä tiekunnan pitää tehdä ostaessaan tieisännöintipalveluja?

Kouluttajana Teuvo Taura,  Suomen Tieyhdistys  ry sekä TIKO tieisännöitsijät Mari Nevalainen ja Jukka Vesanto.

Tilaisuus on maksuton

Ilmoittautuminen 19.1.2022 klo 12 mennessä.

Luento nauhoitetaan ja nauhoite sekä luentoaineisto jaetaan kurssille osallistuneille.

Verkkoluennolle osallistuminen edellyttää, että asiakkaalla on käytössä sähköpostiosoite, tietokone ja toimiva nettiyhteys, Microsoft Edge tai Google Chome selain, sekä Microsoft Teams linkki verkkoluennolle (Linkki toimitetaan luentoa edeltävänä päivänä). Tietokoneesi tai sen lisälaitteen tulee pystyä välittämään ääntä, jotta luennoitsijan ääni kuuluu.

Voit osallistua Teams-verkkoluennolle liittymällä kokoukseen ilman Teams tiliä. Tässä ohje luennolle liittymiseen ilman tiliä: https://support.microsoft.com/fi-fi/office/kokoukseen-liittyminen-ilman-teams-tili%C3%A4-c6efc38f-4e03-4e79-b28f-e65a4c039508

Verkkoluentojen tilaus- ja toimitusehdot