Yksityistien perusparantaminen -verkkoluento

17.3.2022 17:00 - 17.3.2022 18:00

Yksityistien perusparantaminen -verkkoluento 17.3.2022

Kurssin hinta  50€, jäsenille 20€. (hinta sis. alv 24%)
Maksutapa: Paytrail (verkkopankki, pankkikortti, MobilePay, PayPal jne.)
Maksuaika: heti (Ilmoittautuminen on sitova siitä hetkestä lähtien, kun asiakas hyväksyy maksutapahtuman ja maksu onnistuu.)
Ilmoittautuminen 16.3.2022 klo 23.59 mennessä.

Koulutus vastaa seuraaviin kysymyksiin:

• Päättäminen tiekunnassa
  • Rahoitus, valtion avustukset
  • Mikä on järkevä taso parannushankkeen tavoitteeksi?
  • Hankkeen vaiheet
  • Mistä osaajat?

Kouluttajana yksityistieasiantuntija, Teuvo Taura,  Suomen Tieyhdistys  ry

Luento nauhoitetaan, ja nauhoite sekä kurssin luentokalvot jaetaan kurssille osallistuneille.

Verkkoluennolle osallistuminen edellyttää, että asiakkaalla on käytössä sähköpostiosoite, tietokone ja toimiva nettiyhteys, Microsoft Edge tai Google Chome selain, sekä Microsoft Teams linkki verkkoluennolle (Linkki toimitetaan maksun vahvistamisen jälkeen). Tietokoneesi tai sen lisälaitteen tulee pystyä välittämään ääntä, jotta luennoitsijan ääni kuuluu.

Voit osallistua Teams-verkkoluennolle liittymällä kokoukseen ilman Teams tiliä. Tässä ohje luennolle liittymiseen ilman tiliä: https://support.microsoft.com/fi-fi/office/kokoukseen-liittyminen-ilman-teams-tili%C3%A4-c6efc38f-4e03-4e79-b28f-e65a4c039508

Verkkoluentojen tilaus- ja toimitusehdot