Rekry

Tieyhdistys hakee yksityisteiden asiantuntijaa

Haluatko itsenäisen työn, jonka sisältöön voit itse vaikuttaa? Haluatko pienen työyhteisön vapauden ja vastuun omasta työstäsi?

OLETKO YKSITYISTEIDEN ASIANTUNTIJA?

Jos olet, niin tervetuloa Tieyhdistykseen! Suomen Tieyhdistys on keskeinen yksityistiesektorin toimija.  Yhdistys toimii yksityistieasioiden edunvalvojana, järjestää koulutuksia ja tapahtumia, opastaa ja neuvoo sekä julkaisee yksityistiealan kirjoja ja oppaita.

Nykyisen johtajan eläköityessä etsimme joukkoomme uutta henkilöä vastaamaan yhdistyksen yksityistietoiminnoista. Henkilön vastuulla on yksityistieasioihin liittyvänä:

• Vaikuttamistoiminta
  • Koulutustoiminta ja sen kehittäminen, ml. TIKO tieisännöistijäkoulutus
  • Alueellisten Yksityistiepäivien ja muiden yksityistietapahtumien järjestäminen
  • Yksityistieuutiset-lehden toimittaminen
  • Neuvonta ja opastus

Nämä ovat haetun henkilön keskeiset työtehtävät ja vastuut, mutta pienessä yhdistyksessä toimitaan tiiminä ja pääsee siten mukaan moninaisiin tehtäviin ja vaikuttamaan muuhunkin tie- ja liikennealan kehittämiseen.

Yksityistiealan sekä sen toimijoiden tuntemus ja työkokemus on tehtävien hoidon kannalta välttämätöntä. Tehtävän hoitaminen edellyttää kykyä toimia ihmisten kanssa, valmiuksia toimia kouluttajana, sujuvaa kirjoittamista sekä intoa toimintojen kehittämiseen. Tehtävää voi hoitaa menestyksekkäästi erilaisilla koulutustaustoilla. Tehtävän kuvaan kuuluu paljon matkustamista kotimaassa.

Tervetuloa Tieyhdistykseen! Tarjolla on pienen työnantajan joustavuus, vapaus ja mahdollisuus vaikuttaa niin omaan tekemiseen kuin tie- ja liikennealaankin. Yhdistyksen toimisto sijaitsee Lassilassa, Pohjois-Haagan juna-aseman välittömässä läheisyydessä.Työn suorittamispaikasta voidaan keskustella.

Hakemukset viimeistään  15.3.2019  palkkatoiveineen  osoitteeseen  nina.raitanen@tieyhdistys.fi Lisätiedot: toimitusjohtaja Nina Raitanen p. 040 7442 996. Työn sisällöstä voi kysellä myös; Jaakko Rahja p. 0400 423 871. Työn aloitus sopimuksen mukaan