Rekry

Haluatko itsenäisen työn, jonka sisältöön voit itse vaikuttaa? Haluatko pienen työyhteisön vapauden ja vastuun omasta työstäsi?

OLETKO YKSITYISTEIDEN ASIANTUNTIJA?

Jos olet, niin tervetuloa Suomen Tieyhdistykseen! Suomen Tieyhdistys on keskeinen yksityistiesektorin toimija.  Yhdistyksemme toimii sektorin edunvalvojana, järjestää koulutuksia ja tapahtumia sekä julkaisee yksityistiealaan liittyviä kirjoja ja oppaita.

Haemme joukkomme vahvistukseksi yksityistieasiantuntijaa. Tehtävän hoitaminen edellyttää kykyä toimia ihmisten kanssa, valmiuksia toimia kouluttajana, sekä sujuvaa kirjoittamista. Tehtävänkuvaan kuuluu matkustamista kotimaassa. Toivomme, että yksityisteiden maailma olisi sinulle jollakin tasolla tuttu entuudestaan ja sinulla olisi osaamista yksityisteiden rakentamisesta. Taustasi voisi olla esimerkiksi tie- tai metsäalalta.

Etsimämme henkilön keskeisiä tehtäviä ovat mm:

• Yksityistievaikuttaminen
  • Kouluttajana ja luennoitsijana toimiminen
  • Neuvonta ja opastus
  • Tapahtumien järjestäminen
  • Yksityistieuutiset-lehden toimittaminen

Pienessä yhdistyksessä toimimme kuitenkin tiiminä ja pääset mukaan moninaisiin tehtäviin ja vaikuttamaan osaltasi muuhunkin tie- ja liikennealan kehittämiseen.

Meillä on pienen työnantajan joustavuus, vapaus ja mahdollisuus vaikuttaa niin omaan tekemiseen kuin tie- ja liikennealaankin.

Tieyhdistyksen toimisto sijaitsee 1.1.2021 alkaen Helsingin keskustassa Postitalossa, mutta sinulla on mahdollisuus tehdä myös joustavasti etätöitä. Jätä vapaamuotoinen hakemuksesi viimeistään  20.11.2020 palkkatoiveineen  osoitteeseen  nina.raitanen@tieyhdistys.fi. Työn aloitus sopimuksen mukaan vuoden 2021 alkupuolella.

Lisätiedot: toimitusjohtaja Nina Raitanen p. 040 7442 996 ja www.tieyhdistys.fi

Suomen Tieyhdistys on vuonna 1917 perustettu tie- ja liikennealan vaikuttaja ja asiantuntijajärjestö.  Yhdistys toimii yksityistieasioiden edunvalvojana ja kouluttajana sekä pyrkii osaltaan varmistamaan tie- ja liikennealan rahoitus- ja osaamisresurssien riittävyyden. Strategiansa mukaan yhdistys haluaa vaikuttaa alan imagoon erityisesti nuorten keskuudessa sekä olla mukana ennakoimassa tulevaisuuden toimintaympäristöä. Lisäksi yhdistys järjestää paljon erilaisia tapahtumia sekä julkaisee Tie ja liikenne- lehteä ja Yksityistieuutisia.