23.8.2022 Tiestö on Suomen voimavara

18.8.2022 Auto- ja tieforum vuoden 2023 budjetista: Perustienpidon rahoitusta ei ole mahdollista alentaa nykyisestä

30.6.2022 Traficomin tiedote yksityisteiden valtionavustuskäsittelyyn siltahankkeiden FISE-pätevyysvaatimusten osalta

9.6.2022 Suomen Tieyhdistys palkitsi ansioituneita alan toimijoita

31.5.2022 Yksityisteiden perusparannusten valtionavun avustusprosentti nostettava entiselle tasolleen

4.4.2022 Perustienpidosta leikkaaminen olisi lyhytnäköistä politiikkaa

24.3.2022 Hallituksen on peruttava liikenteen rahoituksen leikkaus

15.3.2022 Polttoainekulujen tuplaantuminen vaikeuttaa yksityisteiden hoito ja perusparannushankkeita - urakoitsijoiden kanssa kannattaa yrittää löytää ratkaisuja

17.2.2022 Vahva tuki ammattidieselille auto- ja tiealan sekä kaupan järjestöiltä

28.1.2022 Tieyhdistys vaatii satsausta tiestöön

14.1.2022 Transport Research Finland 2022

10.1.2022 Kavo Käyhkön matka-apuraha on haettavissa!

7.1.2022 Tiepäivät siirtyy elokuuhun 2022

10.12.2021 Tieomaisuuden hallinta kaipaa pitkäjänteistä suunnittelua

29.11.2021 Kaikki tiet vievät Tampereelle helmikuussa

13.10.2021 Suomen Tieyhdistys vaatii vähäliikenteisen tieverkon pelastussuunnitelmaa

13.10.2021 Suomen Tieyhdistyksen vetoomus vähäliikenteisten teiden puolesta

5.10.2021 Noin 70 % Suomen pinta-alasta on vain tieliikenteellä saavutettavissa

28.9.2021 Yksityisteiden puusiltojen ideakilpailu ratkaistu

24.9.2021 TIKO tieisännöitsijäkoulutukseen haku avattu